…Erik och Eric visar att deras företag ska man kanske akta sig för att anlita…
På deras fruktansvärt fula hemsida står att läsa bla “erbjuder företag och organisationer snabb och kostnadseffektiv marknadsföring mot specifika målgrupper“. Kan man av detta uttyda att de inte avser den nya moderna människan som kan blogga på sin fikarast istället för att pressa in en kanelbulle i käften?
Eller är det egentligen ett genialiskt marknadsföringsdrag – att fota en anställd, hoppas att denne går till media så att man får maximal publicitet -och att en massa bloggare skriver om detta? Jag hade kunnat tro detta om de hade haft kompetensen att bygga en hemsida som inte ser 1900 tal ut. Hur ser då deras broschyrer ut? Dessutom har de glömt att ta bort namnet på den de precis har kickat! Inte ens att hålla sin hemsida uppdaterad kan de göra rätt *hu*
Bloggar åsikter om Compro, sparka anställd, blogg, marknadsföring, lallare, sugbloggen
yttrandefrihet bloggosfären