Gäller det fakturafrågor tryck 4
*4*
Du är samtal nummer 1.
Ahh…det artar sig tänkte jag och tog en klunk av kaffet. Först i kön. Det lönar sig att ringa på morgonen hinner jag tänka…
– Hej!Välkommen till vårdguiden, Vad kan jag hjälpa till med!?
– Öh!? Vadå vårdguiden?
Säger jag mycket förvånat, eftersom jag hade klickat runt i helpdesken från hells telefonisystem i en mindre evighet. Och visst behöver man vård efter att man suttit och lyssnat igenom precis alla alternativ man klickat sig förbi och för den tusende gången angett sina personuppgifter men inte fan trodde jag att man direkt hamnade på vårdguiden.
Jag hör ett fniss och
-….*tut* *tut* *tut*
Tycker ni på comhem ab att ni har råd att skoja med era kunder nu oxå!? Jag tycker inte att det är speciellt skojigt! Och vänta bara tills nästa postning där kontentan av samtalet med heldesken är ungefär “nä…du kan inte lita på mina sidor och när det gäller fakturakopiorna kan du inte heller lita på dem…“.
Det börjar kännas som om någon ansvarig på ComhemAB borde ta och kolla upp lite vad era idioter till anställda faktiskt kommunicerar. Sen kan ni anställa varenda jävla twittrare på konsultbasis som finns i världen – det hjälper liksom inte…
Detta är post 17 av 24 kommande skitpostningar om ComHem AB. 1 post för varje hundring ni rövknullat mig på!
Sen är vi kvitt!
Läs även andra bloggares åsikter om comhem, internet, kund, rövknull, comhem ab, kundtjänst, reklam, skitföretag, tjuvar och banditer, telefonkö, Comhem, reklam, Mymlan, kukföretag, kundsupport, service, sugbloggen, digitalteve, inkompetens, utsugare, comhem suger, comhem skitbolag, kundtjänst, com hem, com hem ab, bredband, telefoni, it, data
Förstår jag rätt, kopplade Comhem bort dig och låtsades vara Vårdguiden?
/C
HA HA HA, det är säkert inte roligt för dig, men shit vad kul det blir för mig 🙂
@ Christian – Nope, de låtsades vara vårdguiden och sedan kopplade de bort mig 😉
@ Huskatt – egentligen är det skitroligt. Tänk själv, man sitter i en sur helpdesk, tjänar förmodligen undermåligt och dessutom ska man serva skitföretaget comhem’s kunder. Kan ju få vem som helst att gå upp i limningen och då är bus liknades det här räddningen på dagen.
Herregud..
har du fått ngn som helst respons från Comhem sedan du började din vendetta?
@ Raggoparden – nope. Inte som Mymlan som fick en miljard i ersättning och ursäkter på löpande band. Det visar ju egentligen bara på att comhem gör skillnad på folk och folk…vilket får mig att slipa på en ny postning 😉