Man skulle kunna tro att undertecknad har ett obefogat horn till skitbolaget ComHem AB men döm om min förvåning när oberoende källor levererar nedanstående om kvaliteten på de tjänster som ComHem AB tar betalt för av sina stackars kunder. En hel del missnöje. Do the fucking math!
Com Hem behåller sista platsen från förra årets undersökning och lyckas med bedriften att sänka sitt kundbetyg.
Detta är nog inte någon nyhet att man på privat datakommunikation har:
Com Hem tappat jämfört med förra året. Orsaken är att kunderna bedömer att deras service har blivit sämre.
Och detta vet vi alla är sant:
Sämst betyg för sin klagomålshantering får Com Hem
Något positivt måste man ge ComHem AB. De är bara näst sämst på Digital tv området.
I botten ligger Viasat och Com Hem lämnar förra årets jumboplats.
Läs mer här
Detta är post 4 av 24 kommande skitpostningar om ComHem AB. 1 post för varje hundring ni rövknullat mig på! Sen är vi kvitt.
Läs även andra bloggares åsikter om comhem, internet, kund, rövknull,comhem ab,kundtjänst, reklam, skitföretag, tjuvar och banditer, telefonkö
Det är verkligen inte några upplyftande resultat som presenteras. och en sak är säker, vi har inte gjort tillräckligt. Vi måste anstränga oss ännu hårdare både vad gäller drift och service och vi får inte vara nöjda förrän våra kunder är nöjda.
Bland annat måste vi bli bättre på att lyssna och jag tar gärna del av dina tankar och synpunkter framöver.
Mvh
Samuel Garlöv
Redaktör Sociala Medier
Com Hem
twitter.com/ComHemAB
@ Samuel – Du är välkommen att följa med på resan. Slutstationen är 20 postningar fram. Därefter är det avstigning för de trafikanter som önskar byta leverantör. För närvarande lutar det åt Telia – för jag vill tillhöra den avundsvärda men utrotningshotade gruppen “nöjd kund”.