Comhem

Man skulle kunna tro att undertecknad har ett obefogat horn till skitbolaget ComHem AB men döm om min förvåning när oberoende källor levererar nedanstående om kvaliteten på de tjänster som ComHem AB tar betalt för av sina stackars kunder. En hel del missnöje. Do the fucking math!

Com Hem sämst i klassen

Com Hem behåller sista platsen från förra årets undersökning och lyckas med bedriften att sänka sitt kundbetyg.

Detta är nog inte någon nyhet att man på privat datakommunikation har:

Com Hem tappat jämfört med förra året. Orsaken är att kunderna bedömer att deras service har blivit sämre.

Och detta vet vi alla är sant:

Sämst betyg för sin klagomålshantering får Com Hem

Något positivt måste man ge ComHem AB. De är bara näst sämst på Digital tv området.

I botten ­ligger Viasat och Com Hem ­lämnar förra årets jumboplats.

Läs mer här

Detta är post 4 av 24 kommande skitpostningar om ComHem AB. 1 post för varje hundring ni rövknullat mig på! Sen är vi kvitt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,,, , , ,

2 Replies to “Comhem går bort 4”

  1. Det är verkligen inte några upplyftande resultat som presenteras. och en sak är säker, vi har inte gjort tillräckligt. Vi måste anstränga oss ännu hårdare både vad gäller drift och service och vi får inte vara nöjda förrän våra kunder är nöjda.
    Bland annat måste vi bli bättre på att lyssna och jag tar gärna del av dina tankar och synpunkter framöver.

    Mvh

    Samuel Garlöv
    Redaktör Sociala Medier
    Com Hem
    twitter.com/ComHemAB

  2. @ Samuel – Du är välkommen att följa med på resan. Slutstationen är 20 postningar fram. Därefter är det avstigning för de trafikanter som önskar byta leverantör. För närvarande lutar det åt Telia – för jag vill tillhöra den avundsvärda men utrotningshotade gruppen “nöjd kund”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *